7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@lkhojskole.dk

Exploding Kittens Kortspil

Varenummer (SKU): 16223 Kategorier: , ,
Flere billeder

179,00 kr.

Kan du forhindre en kattekilling i at eksplodere? Det hurtige og skøre kortspil Exploding Kittens blander strategi med humor – træk kort og forsøg at lokke modstanderne til at trække kortene med eksploderende katte! Til at hjælpe dig har du blandt andet tacokatte og sjove våben – hvad kan gå skævt i denne variant af russisk roulette?! For 2-5 spillere, fra 7 år. … læs mere her

Er Exploding Kittens Kortspil på lager?

Annonce
Køb Exploding Kittens Kortspil

Exploding Kittens Kortspil F.A.Q.

Hvad koster Exploding Kittens Kortspil?

Du kan købe Exploding Kittens Kortspil for DKK 169.00

Hvor lang returret er der?

Du får hele 90 dages returret, når du har købt varen.

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt leveres deres inden for 1-2 hverdage.

Exploding Kittens Kortspil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Exploding Kittens Kortspil som fødselsdagsgave er altid populær. Se alt,Leg & Spil,Crowdfunding,Quiz spil,Fars dags gaver 2021,Julegaver til drenge,Julegave til søster,Julegave til bror,Julegaver til piger,Julegave til hende,Kat,Mors dag gaver 2021,Julegaver til forældre,Sjove julegaver,Sjove gaver,Spil,Kalendergaver o er kategorien som de fleste ønsker sig noget fra. CoolStuff.dk er kendt som shoppen med de fede gadgets. Exploding Kittens Kortspil kan byttes eller returneres indenfor 90 dage, hvis det alligevel ikke lige er dig. Er du på jagt efter den perfekte gave til konfirmanden, skuffer du i hvert fald ikke nogen, hvis gaven bliver Exploding Kittens Kortspil, og det gør jo ikke noget, hvis din gave er den sjoveste. Med andre ord: Exploding Kittens Kortspil er den perfekte studentergave. Gadgets er ikke seriøse, vil nogle få mennesker sige, og derfor er der nogen, der kan synes, at det er mærkeligt at bruge gadgets som gaver. Det er bare ingen grund til at du skal afholde dig fra at give gadgets i gave, det forholder sig egentlig på den måde, at mange folk mener at gadgets er fremragende gaver.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

Exploding Kittens Kortspil er et af mode produkterne i kategorien Se alt,Leg & Spil,Crowdfunding,Quiz spil,Fars dags gaver 2021,Julegaver til drenge,Julegave til søster,Julegave til bror,Julegaver til piger,Julegave til hende,Kat,Mors dag gaver 2021,Julegaver til forældre,Sjove julegaver,Sjove gaver,Spil,Kalendergaver o af mærket i onlinebutikken CoolStuff.dk. For forbrugerne er blevet ret eftertraget, blandt både unge og de lidt ældre. Ofte leder man efter den billigste Exploding Kittens Kortspil, og det er altid værd at tjekke prisen hos CoolStuff.dk. Det kommer nok ikke bag på nogen at, den perfekte gave, er den gave, som modtageren bliver glad for. Hvis du giver Exploding Kittens Kortspil og pakker gaven pænt ind, succes som gavegiver.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe Exploding Kittens Kortspil online

Alle de tilfælde, hvor online webshops frister dig til at købe varer, giver de dig lidt bedre rettigheder, fordi webshops er underlagt en lovgivning, de skal følge. Danske webshops skal jf. loven give 14 dages returret. efter dit online køb, der findes også shops, der er endnu bedre og giver mere end de 14 dage, de er forpligtet til. Når webshops ligger online, får du med et par klik et stort udvalg , og det giver en god gennemsigtighed på priserne, på tværs af forskellige webshops. Og du kan faktisk sammenligne priser fra mobilen eller en tablet uden brug af en computer. En af de store fordele når du handler online, er du slipper for, at skulle få det hele til at passe med de forskellige buslinjer og tidspunkter. Webshoppen sender din varer direkte til din adresse, eller du kan bede dem om at sende til dit arbejde i stedet for, du skal bare huske at vælge den rigtige adresse. Webshops har ikke en kø som i butikker eller supermarkeder det er slut med dårlig køkultur og vrissende mennesker, så behøver du ikke længere forudsige, hvilken kø der er hurtigst – vi gætter aldrig rigtigt alligevel.

Anmeldelser

Vær den første til at anmelde “Exploding Kittens Kortspil”