7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@lkhojskole.dk

Magnetisk Barnelås 4-stykspakke

Varenummer (SKU): 15614 Kategorier: , ,
Flere billeder

149,00 kr.

Gør hjemmet børnesikkert med en magnetisk børnelås til skabe og skuffer! Denne smarte børnesikkerhedslås har en magnetisk nøgle, som du låse op med, og da låsen sidder fast på indersiden af skabet, kan den ikke ses fra ydersiden. Pakken indeholder 4 låse og 1 magnetnøgle med holder. … læs mere her

Er Magnetisk Barnelås 4-stykspakke på lager?

Annonce
Køb Magnetisk Barnelås 4-stykspakke

Magnetisk Barnelås 4-stykspakke F.A.Q.

Hvad koster Magnetisk Barnelås 4-stykspakke?

Du kan købe Magnetisk Barnelås 4-stykspakke for DKK 149.00

Hvor lang returret er der?

Du får hele 90 dages returret, når du har købt varen.

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt leveres deres inden for 1-2 hverdage.

Magnetisk Barnelås 4-stykspakke er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Magnetisk Barnelås 4-stykspakke har i flere år været på toplisten over gadgets. Se alt,Hjem & have,Gaver til Baby,Indendørs,Indflyttergave,Hjemmefikser,Julegave til hende,Køkken,Orden og System,Smarte ting,Julegave til forældre,3 For 2,Julegave til ham er en af de populære kategorier på gaveskalaen. CoolStuff.dk er kendt som shoppen med de fede gadgets. Magnetisk Barnelås 4-stykspakke leveres med luksuriøse 90 dages returret. Har du svært ved at finde den sjove gave, er det ikke snyd at lade sig inspirere af andre, som har købt Magnetisk Barnelås 4-stykspakke, og det gør jo ikke noget, hvis din gave er den sjoveste. Skåret ind til benet: Magnetisk Barnelås 4-stykspakke er en eftertragtet jubilæumsgave. Du kan komme ud for, at nogle siger at gadgets er pjat, og det kan være en af grundene til at der er nogle, der ikke har lyst til at bruge gadgets som gaver. Det er bare ingen grund til at du skal afholde dig fra at give gadgets i gave, alle mennesker, store som små, kan lide at få gadgets.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

Magnetisk Barnelås 4-stykspakke er en af de eftertragtede varer fra kategorien Se alt,Hjem & have,Gaver til Baby,Indendørs,Indflyttergave,Hjemmefikser,Julegave til hende,Køkken,Orden og System,Smarte ting,Julegave til forældre,3 For 2,Julegave til ham der kommer fra der forhandles af CoolStuff.dk. Og generelt er blevet meget populært, blandt både unge og de lidt ældre. Nogle gange er man heldig, at der er tilbud på Magnetisk Barnelås 4-stykspakke, mange ender med at købe hos CoolStuff.dk. Det er ikke så svært, gode gaver giver glade modtagere. Når du er den glade giver af Magnetisk Barnelås 4-stykspakke som gave, kan du godt regne med, succes som gavegiver.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe Magnetisk Barnelås 4-stykspakke online

Det er værd at huske på, når der shoppes online, er betingelserne lidt gunstigere, som ikke nødvendigvis findes i fysiske butikker. Webshop skal følge dansk lov, der giver 14 dages retrret. efter du har foretaget dit køb på nettet, en del shops efterhånden giver endnu mere end de 14 dage, de er forpligtet til. At handle online giver dig også en anden fordel, som er et stort udvalg, og priser og betingelser er let for dig at sammenligne, i de mange webshops der er på det danske marked. Du kan oven i købet gøre det på alle tider af døgnet, så længe du er online. Mange har allerede fundet glæde ved at købe online og slippe for, at døje med at få bugseret alle varerne hjem til dig selv. Online shoppen får Posten til at levere dine varer til din adresse, hvis du ikke har valgt at få dem sendt hen til dit arbejde, så du kan frit vælge den løsning, der er bedst for dig. De tider med at stå i kø er længe forbi – i dag handler vi online og køen er der slet ikke, når du handler online, så er det aldrig mere ubehaget ved at stå alt for tæt i en kø til kassen.

Anmeldelser

Vær den første til at anmelde “Magnetisk Barnelås 4-stykspakke”